Laat ons kennismaken

Dankzij onze jarenlange ervaring in het geven van fietslessen en het begeleiden van lokale fietsscholen, kan je bij De Fietsschool terecht voor advies en antwoorden op al jouw vragen. Heb jij vragen over de organisatie, communicatie of evaluatie? Wil je samenwerken met De Fietsschool om meer mensen op de fiets te krijgen? Laat het ons weten, en wij helpen je graag op weg.

Wat kan De Fietsschool nog voor mij doen?

Put uit onze kennisbank

Onze kennisbank bundelt tips en tricks, goede voorbeelden en heel wat informatie en inspiratie om jouw fietsinitiatief in goede banen te leiden. De kennisbank geeft jou de handvaten die je nodig hebt, van opstart tot impactmeting.

Geef nog betere fietslessen dankzij onze train-the-trainer sessies

Fietsles geven is geen kernfysica. Maar het vergt wel wat pedagogisch inzicht, kennis van de wegcode en natuurlijk ook een vlotte omgang met de deelnemers. Hoe je dat allemaal aanpakt, leer je in onze train-the-trainer sessie.

Laat ons fietslessen geven

Wil jouw stad, gemeente of organisatie fietslessen geven maar kom je handen tekort? Dan staan de lesgevers van De Fietsschool klaar om jou te helpen. In 15 lessen leiden ze mensen zonder fietservaring op tot zelfstandige fietsers.